فوم پلی استایرن
نوشته شده توسط : علی پور

فوم پلی استایرن
 ایمیل چاپ


خواص مشابهی که پلی استایرن را یک ماده بسته بندی عالی - وزن سبک، هزینه کم و قدرت آن می کند - برای بازیافت آن دشوار است. هزینه حمل و نقل پلی استایرن به یک کارخانه بازیافت هزینه قابل ملاحظه ای است و ارزش ضایعات کم دارد. از آنجا که ظروف غذای پلی اتیلن معمولا آلوده هستند، قبل از اینکه بتوان آنها را برای بازیافت پردازش کرد، نیاز به تمیز کردن دارند، که یکی دیگر از عواملی است که باعث می شود بازیافت به طور کلی غیر قابل انجام باشد.

برای بازیافت بادام زمینی بسته بندی فوم، از leosefillpackaging.com برای دفع مکان ها بازدید کنید یا با شماره تلفن 800-828-2214 تماس بگیرید.

سازمان های ذکر شده در زیر راه های موفقیت آمیز پلی استایرن را بازیافت کرده اند:

گروه تولیدی ایران ورق

Abt Electronics
1200 N Milwaukee Ave، Glenview
(847) 967-8830
abt.com
دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه، جمعه، و شنبه: ساعت 1:00 - 7:00 بعد از ظهر
بسته: چهارشنبه و یکشنبه
Abt از پلی استایرن سفید (فوم پلی استایرن) برای بازیافت استفاده می کند. با استفاده از یک ماشین برای تراکم پلی استایرن، کیسه های Abt و حمل کویل های تراکم شده برای استفاده از قاب عکس و جنگل های پلاستیکی مجددا استفاده می شود. همچنین بسیاری از وسایل الکترونیکی، لوازم خانگی بزرگ و لوازم کوچک (مانند رایانه، مو خشک کن، مایکروویو، تستر، رطوبت ساز)، کارتن، باتری و مواد بسته بندی پلاستیکی را بازیافت می کند. لطفا مواد قابل بازیافت خود را به مرکز بازیافت بازگردانید، ساختمان مستقل واقع در غرب ساختمان اصلی. Abt شیشه ای، لامپ های کم مصرف مانند چراغ های کریسمس، نوارهای CD / dvd / vhs و بادام زمینی های فوم را نمی پذیرد.

دارت کانتینر پارسی
310 Evergreen Doctor، North Aurora
(630) 896-4631
dartcontainer.com
دارت یک کارخانه بازیافت فوم پلی استایرن را در اختیار عموم قرار می دهد. لطفا کیسه های کوچک را به طوری که آنها نمی خواهد ضربه. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید. 24 ساعته، هر روز باز کنید

7575 South Kostner Ave، شیکاگو
(773) 838-2515
dartcontainer.com
این محل انواع مختلفی از فوم قابل بازیافت را شامل می شود، از جمله فنجان فوم، ظروف غذای فوم، کارتن های تخم مرغ، سینی های گوشتی، سینی های یخ و بسته بندی که اغلب برای محافظت از مواد شکننده مثل تلویزیون در حین حمل و نقل استفاده می شود.
24 ساعته، هر روز باز کنید

شهر پارک هیلند
مرکز آموزشی آتش نشانی گرم هیلند پارک
1180 هفت روزه، Highland Park
cityhpil.com
سه شنبه و جمعه: 7:00 - 1:00 بعد از ظهر
تنها شماره 6 (سایفوفوم) را قبول می کند. لطفا قبل از بازیافت تمام محصولات فوم را خالی کنید و آنها را بشویید تا از مواد غذایی باقیمانده نباشد.

روستای وینکتا
لندن ساختمان عمومی Winnetka
1390 Willow Road، Winnetka
دوشنبه - جمعه: 7:00 - 4:30 بعد از ظهر
پذیرش # 6 سبک بلوک و تمیز غذا خدمات فقط فوم (بدون بادام زمینی بسته بندی شده). در همکاری با Dart Container Corporation ارائه شده است، جوامع همسایه خوش آمدید به شرکت.





:: برچسب‌ها: یونولیت ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: